FB Post1
 
S finalom se je 23. aprila 2019 na sedežu podjetja Energija Plus zaključila 11. Marketinška dirka – študentsko tekmovanje iz znanja marketinga. Tri najboljše študentske ekipe so predstavile svoje rešitve izziva podjetja Energija plus, komisija pa je za najboljšo izbrala rešitev ekipe Dirkači, ki jo sestavljajo Iris Nuhanović, Vesna Letnar, Kaja Iglič in Elvis Rusjan – vsi študenti Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani.

V tokratni izvedbi Marketinške dirke je sodelovalo 42 študentov iz štirih slovenskih visokošolskih zavodov: Ekonomsko-poslovne fakultete UM, Ekonomske fakultete UL, Fakultete za družbene vede UL in fakultete Gea College. Na izziv mariborskega podjetja Energija plus so odgovorili s skupno 12 marketinškimi rešitvami, med katerimi je komisija v prvem krogu ocenjevanja izbrala tri, ki so se uvrstile v finale. Tri najboljše ekipe so tako 23. aprila 2019 svoje rešitve zagovarjale pred štiričlansko komisijo v zasedbi: izr. prof. dr. Aleksandra Pisnik, izr. prof. dr. Borut Milfelner (oba Ekonomsko-poslovna fakulteta UM), Natalia Varl in Melani Gjergjek (obe Energija plus).

S celovitostjo, inovativnostjo in sistematičnim pristopom k reševanju izziva je komisijo najbolj prepričala rešitev ekipe Dirkači, ki jo sestavljajo Iris Nuhanović, Vesna Letnar, Kaja Iglič in Elvis Rusjan – študenti različnih usmeritev Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani. Zmago so pospremili z besedami: »Tekmovanja Marketinška dirka 2019 smo se udeležili, ker smo v tem videli izziv. Želeli smo združiti naše znanje različnih ekonomskih področij in rešiti »težavo«, s katero se srečuje podjetje. Zmaga nam predstavlja zelo dobre reference pri iskanju zaposlitve. Predvsem pa nepozabno izkušnjo, ki bi jo priporočali vsem!«.

Za zmago jim podjetje Energija Plus poklanja 2.000 €, promocijske nagrade pa so prejeli tudi člani drugo- in tretjeuvrščene ekipe.

Zbrane rešitve ponujajo drugačen, inovativen in neobremenjen pristop k reševanju marketinških izzivov. Sodelovanje pa vsem udeleženim odlično priložnost za povezovanje. »Povezovanje študentov s prakso prinaša pozitivne učinke tako mladim kot podjetjem in tega se dobro zavedamo tudi v Energiji plus. Že vrsto let se na različne načine povezujemo z mladimi,« je dejala Natalia Varl, direktorica področja prodaje. »Veseli nas, da smo našli skupni izziv tudi z Ekonomsko-poslovno fakulteto, s katero smo tudi v preteklosti že izpeljali nekaj projektov. S podobnimi projekti bomo zagotovo nadaljevali tudi v prihodnje, saj tako izpolnjujemo poslanstvo našega podjetja.«
 
 

V Energiji plus smo zaznali, da so se pojavile neznane osebe, ki od naših kupcev zahtevajo plačilo neobstoječega dolga. Gre za prevaro. Naši zaposleni ali zunanji sodelavci vas kontaktirajo zgolj, kadar dolg dejansko obstaja in se pri tem identificirajo z vašo številko poslovnega partnerja.

Da bi se obvarovali pred morebitno prevaro, vas prosimo za posebno previdnost.

V Energiji plus smo že sprožili postopke, da bi takšna dejanja preprečili.


 

(Maribor, 5.4.2019) V teh dneh naj bi se odvil tretji skupinski nakup električne energije in zemeljskega plina »Zamenjaj in Prihrani 3«, ki ga organizira Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS). Cilj skupinskega nakupa naj bi bil potrošnikom ponovno zagotoviti čim boljšo ponudbo, brez skritih stroškov in brez vezave. Zaradi vsakokratnih vedno višjih provizij s strani tujega izvajalca akcije, sodelovanje za Energijo plus ni bilo sprejemljivo. Zato so se odločili, da bodo namesto plačevanja visokih provizij v tujino, te ugodnosti raje namenili kupcem.

Akcijo skupinskega nakupa električne energije in zemeljskega plina organizira ZPS v sodelovanju s tujim partnerjem Pricewise, ki zagotavlja tehnično podporo pri izvedbi akcije. Tudi Energija plus, dobavitelj električne energije in zemeljskega plina, ki kupcem zagotavlja učinkovito in celovito energetsko oskrbo, načeloma tovrstne akcije podpira, saj zagotavljajo večjo konkurenčnost na energetskem trgu. Ne strinja pa se z dejstvom, da mora izbrani slovenski dobavitelj tujemu podjetju za vsakega kupca plačati visoko provizijo, tako za obstoječega kot novega kupca, ki bi po ocenah glede na prejšnjo akcijo znašala okoli 450.000 EUR. O nestrinjanju s tako visokimi provizijami so obvestili izvajalca akcije Pricewise, vendar le-ti od zahtevanih zneskov niso odstopili. Ker v Energiji plus želijo, da so kupci v največji možni meri deležni učinkov nižjih cen in ne želijo, da se velik del teh učinkov skozi provizije odlije v tuje roke, so se odločili, da v akciji ne bodo sodelovali.

Zamenjava dobavitelja preko akcije skupinskega nakupa električne energije in zemeljskega plina, ki je orientirana predvsem v zagotovitev najnižje cene, še ne pomeni nujno najboljše ponudbe za slehernega kupca, zato si vsak zasluži individualno obravnavo. Energija plus ima s svojimi prodajnimi mesti v Mariboru, Gornji Radgoni, Murski Soboti, na Ptuju in v Slovenski Bistrici vzpostavljen neposreden stik s kupci, lahko pa se dogovorite tudi za obisk na domu. To velja za kupce širom Slovenije. Na prodajnih mestih kupci takoj pridejo do potrebnih informacij, sklenejo pogodbo, na POS terminalu plačajo račun brez provizije ali si priskrbijo LED sijalko, električno kolo in podobno. Konec lanskega leta so za svoje kupce uvedli lojalnostni program Moj PLUS, s katerim pridobijo številne ugodnosti: popust pri plačilu računa za dobavljeno električno energijo in/ali zemeljski plin, popust pri nakupu trgovskega blaga, ekskluzivne ponudbe partnerjev in podobno. Organizirajo tudi srečanja za kupce, ki so promocijske in izobraževalne narave, pripravljajo posebne ponudbe, različne ugodnosti (popusti pri storitvah, brezplačno smučanje…) ter inovativne storitve in produkte.

Eden izmed njih je tudi Sončni plus - izgradnja sončnih elektrarn na strehah gospodinjskih in malih poslovnih kupcev. V Energiji plus so ga razvili za kupce, željne samooskrbe z električno energijo in jim omogočili najkakovostnejšo in cenovno ugodno rešitev. Izberite Sončni plus: izgradnjo optimalne in visokokakovostne sončne elektrarne za samooskrbo na ključ, tudi v kombinaciji s toplotno črpalko in polnilnico za električno vozilo. Storitev vključuje brezplačno svetovanje na sedmih prodajnih mestih, ureditev vse potrebne dokumentacije in soglasij, brezplačno pomoč pri ureditvi dokumentacije za pridobitev nepovratnih finančnih sredstev Eko sklada, vgradnjo visokokakovostnih solarnih modulov

in strokovno montažo. Investicija v izgradnjo sončne elektrarne se povrne v osmih do desetih letih, ob tem pa je še bolj pomembno, da so lokalni partner in zagotavljajo kar 30 letno linearno garancijo na delovanje fotovoltaičnih modulov.

Tudi v prihodnje bodo uvajali sodobne tehnološke rešitve za učinkovitejšo rabo energije in upravljanje porabnikov na daljavo.


 

V skladu z družbeno odgovornostjo smo pri Energiji plus, skupaj s partnerji Univerzo v Mariboru, Elektrom Maribor in Oven Elektro Maribor, pripravili Razpis za izbor najboljšega študenta Univerze v Mariboru za študijsko leto 2018/2019. Namen razpisa je nagraditi najboljše študente za njihovo odličnost in jih motivirati pri nadaljnjem izobraževanju.

Na razpis za najboljšega študenta Univerze v Mariboru se lahko prijavijo študenti Univerze v Mariboru, ki imajo v študijskem letu 2018/2019 status študenta Univerze v Mariboru in so v času študijo redno napredovali, še niso prejeli nagrade za najboljšega študenta Univerze v Mariboru v preterklih letih ter so vpisani v:
A: najmanj 3. letnik I. st. študijskih programov ali
B: najmanj 3. letnik enovitega magistrskega študija ali

C: v študijski program II. stopnje (pogoj je predhodno končana I. st. študijskega programa Univerze v Mariboru).

Študenti se lahko na razpis prijavijo od objave razpisa do 8. aprila 2019, do 12. ure, na naslov Rektorat Univerze v Mariboru, Slomškov trg 15, 2000 Maribor, s pripisom »Razpis za najboljšega študenta Univerze v Mariboru«

Na vrh