Vsem članom lojalnostnega programa Moj PLUS smo pripisali točke za njihovo zvestobo. Glede na zbrano število točk so na voljo različne ugodnosti: 

  • možnost znižanja računa za naslednje obračunsko obdobje,
  • popust pri plačilu računa za dobavljeno električno energijo in/ali zemeljski plin,
  • popust pri nakupu trgovskega blaga.

Število točk lahko preverite  tukaj  Točke lahko unovčite do konca marca 2020..

Skupaj smo vedno v plusu!

 

NagrajZvestobo

 

 

 

Energija plus predstavila rešitve s področja samooskrbe z električno energijo, e-polnilnic in e-koles članom Obrtne zbornice Slovenije

(Maribor, 23.5.2019) Energija plus, ki na podlagi pridobljenih izkušenj in znanja nenehno razvija napredne storitve, inovativne pakete oskrbe in kupce spodbuja k rešitvam za učinkovitejšo rabo energije, je danes članom Območno obrtno-podjetniške zbornice Murska Sobota predstavila rešitve s področja samooskrbe z električno energijo in ponudbo e-polnilnic ter e-koles.

V Energiji plus d.o.o. kjer skrbijo za celovito energetsko oskrbo s ponudbo električne energije, zemeljskega plina in toplote, razvijajo tudi inovativne pakete in napredne storitve na področju učinkovite rabe energije ter e-mobilnosti. Zato sklepajo različna partnerstva, v okviru katerih kupce spodbujajo k implementaciji rešitev za učinkovito rabo energije. Eno takih je tudi partnerstvo s skupnostjo slovenskih obrtnikov in podjetnikov Mozaik podjetnih v okviru Obrtne zbornice Slovenije. Z namenom, da predstavijo rešitve s področja samooskrbe z električno energijo, ponudbo e-polnilnic in e-koles, so gostili člane Območno obrtno-podjetniške zbornice Murska Sobota. Po končani predstavitvi so vsi udeleženci imeli možnost testiranja vožnje z e-kolesi in občutiti prednosti, ki jih le-ta ponujajo. Energija plus bo z razvojem in partnerstvi na področju učinkovite rabe energije in ponudbo najnovejših rešitev za različne skupine kupcev skrbela tudi v prihodnosti in sočasno skrbela za hiter in učinkovit prehod v brezogljično družbo.

Slika1

Slika2

Slika3

 

 

Najboljša študentka Univerze v Mariboru je Ana Lambić

Energija plus d.o.o. je skupaj s partnerji družbo Elektro Maribor d.d., OVEN Elektro Maribor d.o.o. in Univerzo v Mariboru, izvedla razpis za izbor najboljšega študenta Univerze v Mariboru, s katerim želimo nagraditi najboljše študente za njihovo študijsko odličnost in jih motivirati pri nadaljnjem izobraževanju.

Najboljša študentka Univerze v Mariboru je na podlagi ocene strokovne komisije postala Ana Lambić, študentka 1. letnika magistrskega študijskega programa Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov na Fakulteti za organizacijske vede Univerze v Mariboru, drugo mesto je zasedla Ana Gregorc, študentka 2. letnika magistrskega študijskega programa Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov na Fakulteti za organizacijske vede Univerze v Mariboru, tretje mesto pa Martina Medved, študentka 6. letnika enovitega magistrskega študijskega programa Splošna medicina na Medicinski fakulteti Univerze v Mariboru.

Najboljša študentka Univerze v Mariboru je prejela denarno nagrado v višini 600 €, ki jo podarja Elektro Maribor d.d., drugo uvrščeni je podjetje Energija plus d.o.o. podarilo nagrado v vrednosti 400 €, med tem ko je bila tretje uvrščena s strani podjetja OVEN Elektro Maribor d.o.o. nagrajena z 200 €. Iskrene čestitke!

DSC 7706

 

 download gumbRezultati razpisa za izbor najboljšega študenta Univerze v Mariboru v študijskem letu 2018/2019

 

 

 

 

 

FB Post1
 
S finalom se je 23. aprila 2019 na sedežu podjetja Energija Plus zaključila 11. Marketinška dirka – študentsko tekmovanje iz znanja marketinga. Tri najboljše študentske ekipe so predstavile svoje rešitve izziva podjetja Energija plus, komisija pa je za najboljšo izbrala rešitev ekipe Dirkači, ki jo sestavljajo Iris Nuhanović, Vesna Letnar, Kaja Iglič in Elvis Rusjan – vsi študenti Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani.

V tokratni izvedbi Marketinške dirke je sodelovalo 42 študentov iz štirih slovenskih visokošolskih zavodov: Ekonomsko-poslovne fakultete UM, Ekonomske fakultete UL, Fakultete za družbene vede UL in fakultete Gea College. Na izziv mariborskega podjetja Energija plus so odgovorili s skupno 12 marketinškimi rešitvami, med katerimi je komisija v prvem krogu ocenjevanja izbrala tri, ki so se uvrstile v finale. Tri najboljše ekipe so tako 23. aprila 2019 svoje rešitve zagovarjale pred štiričlansko komisijo v zasedbi: izr. prof. dr. Aleksandra Pisnik, izr. prof. dr. Borut Milfelner (oba Ekonomsko-poslovna fakulteta UM), Natalia Varl in Melani Gjergjek (obe Energija plus).

S celovitostjo, inovativnostjo in sistematičnim pristopom k reševanju izziva je komisijo najbolj prepričala rešitev ekipe Dirkači, ki jo sestavljajo Iris Nuhanović, Vesna Letnar, Kaja Iglič in Elvis Rusjan – študenti različnih usmeritev Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani. Zmago so pospremili z besedami: »Tekmovanja Marketinška dirka 2019 smo se udeležili, ker smo v tem videli izziv. Želeli smo združiti naše znanje različnih ekonomskih področij in rešiti »težavo«, s katero se srečuje podjetje. Zmaga nam predstavlja zelo dobre reference pri iskanju zaposlitve. Predvsem pa nepozabno izkušnjo, ki bi jo priporočali vsem!«.

Za zmago jim podjetje Energija Plus poklanja 2.000 €, promocijske nagrade pa so prejeli tudi člani drugo- in tretjeuvrščene ekipe.

Zbrane rešitve ponujajo drugačen, inovativen in neobremenjen pristop k reševanju marketinških izzivov. Sodelovanje pa vsem udeleženim odlično priložnost za povezovanje. »Povezovanje študentov s prakso prinaša pozitivne učinke tako mladim kot podjetjem in tega se dobro zavedamo tudi v Energiji plus. Že vrsto let se na različne načine povezujemo z mladimi,« je dejala Natalia Varl, direktorica področja prodaje. »Veseli nas, da smo našli skupni izziv tudi z Ekonomsko-poslovno fakulteto, s katero smo tudi v preteklosti že izpeljali nekaj projektov. S podobnimi projekti bomo zagotovo nadaljevali tudi v prihodnje, saj tako izpolnjujemo poslanstvo našega podjetja.«
 
 

V Energiji plus smo zaznali, da so se pojavile neznane osebe, ki od naših kupcev zahtevajo plačilo neobstoječega dolga. Gre za prevaro. Naši zaposleni ali zunanji sodelavci vas kontaktirajo zgolj, kadar dolg dejansko obstaja in se pri tem identificirajo z vašo številko poslovnega partnerja.

Da bi se obvarovali pred morebitno prevaro, vas prosimo za posebno previdnost.

V Energiji plus smo že sprožili postopke, da bi takšna dejanja preprečili.


 

Na vrh