Preizkusite mobilno aplikacijo eStoritve
Energijaplus
Pomoč in podpora - Energija plus
Išči po temah
Preverite splošna pravila in pogoji sodelovanja v nagradnih igrah.
Preverite, na katere načine si lahko poenostavite plačevanje računov in tako še bolj učinkovito upravljate s stroški energije.
Zamenjava dobavitelja je preprosta in popolnoma brezplačna. Postanite kupec Energije plus!
Informacije, povezane z nadzorom, obračuni in plačili porabe eletrične energije na enem mestu.
Kaj storiti v primeru, ko “zmanjka elektrike”? Ponujamo nekaj preprostih nasvetov in navodil, kako ukrepati.
Kateri števec imam? Kako odčitam stanje števca? Kdaj in kam sporočim stanje števca?
Želite pregled nad cenami in različnimi ceniki?
Za lažji pregled smo na enem mestu zbrali cenike za dobavo energentov, storitev in prispevkov.
Zemeljski plin velja za najčistejše in energetsko najučinkovitejše fosilno gorivo. Mnogi ga zaradi omenjenih lastnosti in velikih zalog imenujejo kar gorivo 21. stoletja.
Nam želite sporočiti spremembo? Iščete specifični obrazec, soglasje ali drugi dokument?
Med zbranimi dokumenti poiščite želenega in pohitrite postopek urejanja.
Za opravljene aktivnosti vas mesečno nagradimo s točkami, ki jih lahko unovčite za različne ugodnosti: od znižanja računa za dobavljeno električno energijo in/ali zemeljski plina do različnih popustov.
V družbi Energija plus d.o.o. kot upravljavec skrbno varujemo vaše osebne podatke ter spoštujemo vse evropske in slovenske veljavne predpise ter mednarodne standarde.
Na tem mestu so zbrana pogosta vprašanja in odgovori. Odgovarjamo na vprašanja kaj pomeni lastna raba, kdaj lahko pričakujete ponudbo, kakšen je postopek podpisa pogodbe.
Niste našli odgovora?
Uporabite iskalnik po vsebinah
Lahko pa nas vprašate tudi preko obrazca (odgovor v 24 urah):