Pomoč in podpora - Energija plus

Išči po temah

Preverite splošna pravila in pogoji sodelovanja v nagradnih igrah.
Preverite, na katere načine si lahko poenostavite plačevanje računov in tako še bolj učinkovito upravljate s stroški energije.
Zamenjava dobavitelja je preprosta in popolnoma brezplačna. Postanite kupec Energije plus!
Informacije, povezane z nadzorom, obračuni in plačili porabe eletrične energije na enem mestu.
Kaj storiti v primeru, ko “zmanjka elektrike”? Ponujamo nekaj preprostih nasvetov in navodil, kako ukrepati.
Kateri števec imam? Kako odčitam stanje števca? Kdaj in kam sporočim stanje števca?
Želite pregled nad cenami in različnimi ceniki? Za lažji pregled smo na enem mestu zbrali cenike za dobavo energentov, storitev in prispevkov.
Zemeljski plin velja za najčistejše in energetsko najučinkovitejše fosilno gorivo. Mnogi ga zaradi omenjenih lastnosti in velikih zalog imenujejo kar gorivo 21. stoletja. 
Nam želite sporočiti spremembo? Iščete specifični obrazec, soglasje ali drugi dokument? Med zbranimi dokumenti poiščite želenega in pohitrite postopek urejanja.
Za opravljene aktivnosti vas mesečno nagradimo s točkami, ki jih lahko unovčite za različne ugodnosti: od znižanja računa za dobavljeno električno energijo in/ali zemeljski plina do različnih popustov.
V družbi Energija plus d.o.o. kot upravljavec skrbno varujemo vaše osebne podatke ter spoštujemo vse evropske in slovenske veljavne predpise ter mednarodne standarde.
Na tem mestu so zbrana pogosta vprašanja in odgovori. Odgovarjamo na vprašanja kaj pomeni lastna raba, kdaj lahko pričakujete ponudbo, kakšen je postopek podpisa pogodbe.
Niste našli odgovora?
Uporabite iskalnik po vsebinah
Pokličite svetovalce v klicnem centru na številko:
Vsak delavnik med 7:30 in 16:00 uro.
Pošljite elektronsko
sporočilo na:
info@energijaplus.si
Lahko pa nas vprašate tudi preko obrazca (odgovor v 24 urah):
Dovoljujem obdelavo osebnih podatkov
Varstvo osebnih podatkov je za družbo Energija plus d.o.o. zelo pomembno. Zato bomo osebne podatke, zbrane na tem obrazcu (ime in priimek, e-naslov, sporočilo), uporabili zgolj za namene kontaktiranja. Z osebnimi podatki ravnamo skladno z veljavnimi predpisi in standardi ter izvajamo ustrezne tehnične in organizacijske ukrepe za zagotovitev visoke ravni varnosti osebnih podatkov in zagotavljanja pravic posameznikov.

Upravljavcu podatkov Energija plus d.o.o. dajem, kjer je potrebna privolitev, takšno privolitev do preklica za obdelavo mojih osebnih podatkov (ime in priimek, e-naslov, sporočilo) za namene obveščanja o novi ali obstoječi ponudbi, obveščanja in izvedbe nagradnih iger in ugodnosti, sklepanja ali spreminjanja pogodb ter za druge namene neposrednega ali drugega trženja, analitike in statistike. Privolitev lahko kadarkoli podrobneje določim ali spremenim preko običajnega ali spletnega obrazca. Dano privolitev lahko tudi kadarkoli prekličem na katerikoli način (splet, e-pošta, telefon, faks, dopis). Enako velja tudi za zahteve glede prekinitve neposrednega trženja.

Varstvo osebnih podatkov strank je za družbo Energija plus d.o.o. zelo pomembno. Zato z njimi ravnamo skladno z veljavnimi predpisi in standardi ter izvajamo ustrezne tehnične in organizacijske ukrepe za zagotovitev visoke ravni varnosti osebnih podatkov in zagotavljanja pravic posameznikov.

Vse informacije v zvezi z varstvom osebnih podatkov so dosegljive na www.energijaplus.si. Za vsa vprašanja in za izvajanje svojih pravic se lahko posameznik obrne na pooblaščeno osebo: (Energija plus d.o.o., Vetrinjska ulica 2, 2000 Maribor, telefon: 080 2115, faks: (02) 22 00 651, epošta: info@energijaplus.si).