Zamenjava dobavitelja
Da. Dobavitelja električne energije ali zemeljskega plina lahko v Sloveniji prosto izbiramo. Distribucijo energenta sicer še naprej opravljajo pristojni sistemski operaterji omrežja, dobavlja pa vam ga lahko dobavitelj po vaši meri in okusu.
Da. Zamenjava dobavitelja in prehod k Energiji plus sta brezplačna.
- Izberite način menjave, ki vam najbolj ustreza.
Zamenjavo dobavitelja lahko opravite preko posebnega obrazca, naložite fotografijo ali PDF dokument vašega zadnjega računa za energijo ali pa zamenjavo uredite po telefonu s pomočjo našega svetovalca. - Pripravili vam bomo pogodbo in vam jo poslali v podpis.
- Pogodbo podpišete in nam jo vrnete po navadni pošti na naslov Vetrinjska ulica 2, 2000 Maribor, po e-pošti na: info@energijaplus.si ali nam jo prinesete na eno izmed naših prodajnih mest.
- Postopek zamenjave za vas brezplačno uredimo mi.
Po podpisu pogodbe vam ni potrebno storiti ničesar več. Vse nadaljnje aktivnosti za spremembo dobavitelja brezplačno uredimo mi.
Zamenjava dobavitelja se lahko izvede z naslednjim delovnim dnem po prejemu podpisane pogodbe razen v primeru, ko je na pogodbi opredeljen drug datum začetka pogodbe. V kolikor za zamenjavo dobavitelja potrebujemo še stanje števca ali dopolnitev dokumentacije, se rok zamenjave lahko zamakne.
Kako hitro lahko postanete naš kupec, je odvisno od različnih rokov. Če je povpraševanje z vsemi podatki izvedeno do vključno 4. dne v mesecu in če podpisano pogodbo iz vaše strani (in morebitne druge dokumente) prejmemo najkasneje do 7. dne istega meseca, lahko naš kupec postanete že s prvim dnem meseca, ki sledi začetku postopka pri operaterju distribucijskega sistema.
Primer: če oddate povpraševanje najkasneje do 4.5., podpisano pogodbo vrnete do 7.5., se postopek pri operaterju distribucijskega sistema začne v maju je lahko zamenjava izvedena s 1.6.
Zamenjava dobavitelja se lahko izvede z naslednjim delovnim dnem po prejemu podpisane pogodbe razen v primeru, ko je na pogodbi opredeljen drug datum začetka pogodbe. V kolikor za zamenjavo dobavitelja potrebujemo še stanje števca ali dopolnitev dokumentacije, se rok zamenjave lahko zamakne.
V postopku zamenjave dobavitelja je potrebno poleg sklenjene pogodbe o nakupu in prodaji energenta pristojnemu sistemskem operaterju omrežja predložiti še s strani lastnika podpisano vlogo lastnika za evidentiranje plačnika.
Na skupnem odjemnem mestu ne morete zamenjati dobavitelja.
Ne, ob prehodu na novega dobavitelja ni niti za trenutek motena dobava električne energije in/ali zemeljskega plina.
Zamenjava dobavitelja se lahko izvede z naslednjim delovnim dnem po prejemu podpisane pogodbe razen v primeru, ko je na pogodbi opredeljen drug datum začetka pogodbe. V kolikor za zamenjavo dobavitelja potrebujemo še stanje števca ali dopolnitev dokumentacije, se rok zamenjave lahko zamakne.
Da. Odločite se za dobavo elektrike in zemeljskega plina pri Energiji plus in ju v paketu Dvojni plus plačujte po zagotovljeno nizki ceni kar 12 mesecev. Z združitvijo dveh energentov na eni sami položnici pa boste dodatno prihranili pri stroških plačila.
Omenjene storitve lahko opravite kar prek spletne ali mobilne aplikacije – brez čakalne vrste in dodatnih stroškov! Odločite se za uporabo spletne aplikacije eStoritve ali mobilne aplikacije ePLUS.
Imejte vaše podatke "na dlani", in sicer z mobilno aplikacijo ePLUS, ki vam omogoča celostni pregled stanja porabe in plačil, vnos podatkov o vašem merilnem mestu ter druge vsebine – kjerkoli in kadarkoli!
Da, z včlanitvijo v lojalnostni program Moj PLUS, kjer s preprostimi aktivnostmi zbirate točke, ki jih lahko koristite za številne ugodnosti: popust pri plačilu računa in/ali nakupu izdelkov ter koriščenje ekskluzivnih ponudb naših partnerjev.