Pomoč in podpora - Moj PLUS

Pogosta vprašanja

Pogoj za včlanitev v lojalnostni program je registracija v spletni ali mobilni aplikaciji eStoritve, ki je dostopna na Google Play in App store. Včlanitev v program lahko opravite skupaj z registracijo (če ste novi uporabnik), lahko pa to storite ločeno, in sicer v vašem uporabniškem računu (zavihek Moj PLUS).

Član lojalnostnega programa je lahko vsaka fizična oseba, ki ima gospodinjski odjem (kupuje električno energijo in /ali zemeljski plin za svojo lastno rabo v gospodinjstvu, kar izključuje rabo za opravljanje trgovskih in poklicnih dejavnosti).

Pogoja za včlanitev v lojalnostni program Moj PLUS sta:
• sklenjena pogodba o prodaji in nakupu električne energije in/ali zemeljskega plina pri Energiji plus, d.o.o.,
• registracija v spletni ali mobilni aplikaciji eStoritve, kjer vas ob včlanitvi nagradimo s 100 točkami.

V uporabniškem računu je 8 zavihkov:

  • Pregled stanja; stanje zbranih točk v vašem računu
  • Koriščenje kupona; koriščenje točk za različne kupone ugodnosti
  • Moje točke;
  • Pomembne informacije; informacije o lojalnostnem programu Moj PLUS
  • Ugodnosti; informacije o tem, katere ugodnosti lahko koristite na podlagi stanja točk
  • Zbiranje točk; informacije o tem, kako lahko zbirate redne in izredne točke
  • Povabite prijatelja; možnost povabila prijatelja v Moj PLUS, kjer pridobite dodatne točke
  • Včlanitev; podstran, kjer lahko dodate več številk pogodbenega računa v Moj PLUS

Do nastavitev in s tem možnosti spremembe gesla in drugih podatkov lahko v spletni in mobilni aplikaciji dostopate prek zavihka "Uporabniški račun"

V primeru pozabljenega gesla lahko zahtevate novega s klikom na povezavo "Ste pozabili geslo?" in sledite navodilom za nastavitev novega gesla.

V zavihku Moj PLUS vam je na voljo gumb “Zbiranje točk”. S klikom na gumb se vam odpre podstran z aktivnostmi, med katerimi imate pregled nad že aktiviranimi ugodnostmi in tistimi, ki so vam še na voljo. S klikom na aktivnost sledite navodilom.

V zavihku Moj PLUS lahko pod naslovom “Ugodnosti” izbirate med ugodnostmi. Odvisno od skupnega števila zbranih točk vam sistem ponudi različne možnosti koriščenja.

 

Zbrano število točk preverite v spletni ali mobilni aplikaciji eStoritve, in sicer v zavihku Moj PLUS in meniju Pregled stanja.

Koriščenje točk v lojalnostnem programu poteka 15 mesecev. Pri tem lahko v tem časovnem obdobju koristite tudi točke, ki so zbrane po 12-mesečnem obdobju zbiranja točk do preteka obdobja 15 mesecev. Točke, ki so zbrane v zadnjih 3 mesecih se prenesejo v naslednje obdobje, če jih ne izkoristite. Vse točke, zbrane v rednem obdobju 12 mesecev, pa se po preteku 15-mesečnega obdobja koriščenja točk, izbrišejo.

Zbiranje točk v lojalnostnem programu poteka 12 mesecev znotraj koledarskega leta. Primer: v letu 2019 se točke zbirajo od 1.1.2019 do 31.12.2019.

Aktualne ponudbe, ki so vam na voljo za koriščenje zbranih točk lahko pregledate v zavihku Moj PLUS / Ugodnosti.

Da, točke lahko unovčite tudi na kateremkoli prodajnem mestu, in sicer pri plačilu računa za dobavljeno električno energijo in/ali zemeljski plin.

Prodajna mesta Energije plus so vam na voljo na lokacijah, ki so navedene tukaj.

Če odgovora na svoje vprašanje ne najdete med Pogostimi vprašanji in odgovori, se lahko na nas obrnete na naslednje načine:

  • KLIC V KLICNI CENTER: vsak delovnik med 7.30 in 16.00 na brezplačni telefonski številki 080 21 15,
  • ELEKTRONSKO SPOROČILO na elektronski naslov info@energijaplus.si,
  • KLEPET V ŽIVO na spletni strani vsak delovnik med 7.30 in 16.00 ali
  • neposredno sporočilo iz aplikacije eStoritve, preko storitve E-box vsak delovnik med 7.30 in 16.00.

Iz lojalnostnega programa se lahko odjavite kadarkoli želite. Slednje lahko storite v spletni ali mobilni aplikaciji eStoritve ali pa nam pišete na info@energijaplus.si. Odjava ne bo vplivala na vašo registracijo v eStoritve.

Točke lahko pričnete koristiti ko ste zbrali vsaj 500 točk. Koristite jih lahko za naslednje ugodnosti:

  1. plačilo že izdanega računa za dobavljeno električno energijo in/ ali zemeljski plin,
  2. popust na računu za naslednje obračunsko obdobje
  3. ter koriščenje ugodnosti naših partnerskih ponudb.

Niste našli odgovora?
Uporabite iskalnik po vsebinah
Pokličite svetovalce v klicnem centru na številko:
Vsak delavnik med 7:30 in 16:00 uro.
Pošljite elektronsko
sporočilo na:
info@energijaplus.si
Lahko pa nas vprašate tudi preko obrazca (odgovor v 24 urah):
Dovoljujem obdelavo osebnih podatkov
Varstvo osebnih podatkov je za družbo Energija plus d.o.o. zelo pomembno. Zato bomo osebne podatke, zbrane na tem obrazcu (ime in priimek, e-naslov, sporočilo), uporabili zgolj za namene kontaktiranja. Z osebnimi podatki ravnamo skladno z veljavnimi predpisi in standardi ter izvajamo ustrezne tehnične in organizacijske ukrepe za zagotovitev visoke ravni varnosti osebnih podatkov in zagotavljanja pravic posameznikov.

Upravljavcu podatkov Energija plus d.o.o. dajem, kjer je potrebna privolitev, takšno privolitev do preklica za obdelavo mojih osebnih podatkov (ime in priimek, e-naslov, sporočilo) za namene obveščanja o novi ali obstoječi ponudbi, obveščanja in izvedbe nagradnih iger in ugodnosti, sklepanja ali spreminjanja pogodb ter za druge namene neposrednega ali drugega trženja, analitike in statistike. Privolitev lahko kadarkoli podrobneje določim ali spremenim preko običajnega ali spletnega obrazca. Dano privolitev lahko tudi kadarkoli prekličem na katerikoli način (splet, e-pošta, telefon, faks, dopis). Enako velja tudi za zahteve glede prekinitve neposrednega trženja.

Varstvo osebnih podatkov strank je za družbo Energija plus d.o.o. zelo pomembno. Zato z njimi ravnamo skladno z veljavnimi predpisi in standardi ter izvajamo ustrezne tehnične in organizacijske ukrepe za zagotovitev visoke ravni varnosti osebnih podatkov in zagotavljanja pravic posameznikov.

Vse informacije v zvezi z varstvom osebnih podatkov so dosegljive na www.energijaplus.si. Za vsa vprašanja in za izvajanje svojih pravic se lahko posameznik obrne na pooblaščeno osebo: (Energija plus d.o.o., Vetrinjska ulica 2, 2000 Maribor, telefon: 080 2115, faks: (02) 22 00 651, epošta: info@energijaplus.si).